jufnoortjeopreis.reismee.nl

De vlucht

Onze heen reis

Reacties

Reacties

Groep 4

een vraag van Giel voor juf Noortje: Had je pijn aan je oren tijdens de vlucht?

Noortje Janssens

Hoi Giel, leuke vraag! Het was mijn eerste keer vliegen en ik had als tip van mijn oma gekregen dat je kaugum moet kauwen als je gaat vliegen. Helaas hielp dit niet, dus ja ik had pijn aan mijn oren tijdens de vlucht. Ze zaten helemaal dicht.

Voor wie er al eens gevlogen heeft, hebben jullie misschien nog andere tips die ik op de terugvlucht kan uitproberen? Laat het mij weten!

groep 4

giel: bekertjes op je oren
frouke: gapen
tess: koptelefoon met muziek
julie d: slikken
daan: je neus en mond dichthouden en dan blazen
tygo: spekjes in je oren stoppen ( want dan hoor je het niet.. ?)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!