jufnoortjeopreis.reismee.nl

Foto's Dag 4

Vandaag zijn we weer naar een basisschool geweest. Hier hebben we weer twee lessen gezien. De eerste les was een Fransles. De juf sprak de hele les Frans, een aantal meesters en ik snapten helemaal niet waar ze het over had. Maar de kinderen snapten het allemaal en gaven zelfs in het Frans antwoord, dit vond ik erg knap omdat de kinderen pas 7jaar oud waren! De tweede les was een handvaardigheidles. De kinderen gingen hier met wc rolletjes bloemen en dieren maken en plakten deze op een stuk karton. Dit zag erg leuk uit! Iedereen was hard aan het werk en het was heel gezellig in de klas. Na de lesbezoeken gingen we naar de lerarenkamer. Hier stond een groep leerlingen die een liedje voor ons gingen zingen. Hier heb ik een filmpje van, maar die laat ik zien als ik terug ben. Na het bezoek aan de school hadden we zelf een dramales. We mochten tijdens deze les niet praten. Dit was echt moeilijk voor ons hihi. We gingen in een kring staan en moesten een voor een rondlopen en elkaar in de ogen aankijken. Terwijl we dit deden keken we dsn bijvoorbeeld heel boos of heel blij. Het boos kijken was extra moeilijk omdat iedereen lachen moest. Ook moesten we als een soort apen rondlopen en met elkaar voorwerpen ruilen, zoals een bril, horloge, elastiekje of armband. Je moest proberen om zoveel mogijk spullen te ruilen, maar nog steeds zonder te praten. Het was erg leuk om te doen. Na de drama les zijn we nog ergens gaan eten en hebben we nog wat spelletjes gespeelt. Vandaag moeten we optijd naar bed want morgen zitten we al om 6uur aan het ontbijt en om 7uur in de bus naar de volgende school. Wat we daar gaan doen, laat ik morgen weer aan jullie weten!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie